Wednesday, November 5, 2008

Mania Runway #4

Her er min løsning på oppgave 4 på Mania Runway. Alle fikk en sang hver de skulle bruke som tittel, jeg fikk "Gimme Gimme Gimme" av ABBA... og jeg gikk videre, hurra:)

Jeg scrappet 3 bilder av den søte kjærsten min som jeg tok på sørlandet i sommer:

gimme gimme gimme

gimme gimme gimme, detail

Mønsterpapir fra Love, Elsie, Sassafrass Lass og Pink Paislee. Bånd fra American Crafts. Chipboardhjerte fra Riff Raff Designs + random knapper.


Kan jo også legge ut en LO til som jeg laget forrige uke. Bildene er fra leirskolen i 1997:) Har brukt Bazill + mønsterpapir fra Junkitz på denne.

3 comments:

  1. Så kjempestilige layouter du har laget! Likte spes den siste med kjæresten. Kul "panel"bakgrunn :)
    Nå nærmer det seg treff igjen. Vet ikke om du skal? Gleder meg kjempemasse, selvom jeg er litt uggen så har proppet meg full av hvitløk. Godt bordet er langt, hi hi :)

    ReplyDelete
  2. den lo'en av typen din er utrolig kul! digger oppsettet!!!

    ReplyDelete

Jeg blir superglad for kommentarer, takk takk!:)