Saturday, August 14, 2010

Random

Jeg fikk en utfordring fra Marit om å svare på endel spørsmål.. jeg har her svart på noen av dem, litt random info om meg.. :)

Hva er din nåværende besettelse/Må Ha?
Hm..ikke noe spesielt for tiden egentlig.. te kanskje? Og tilgang til Internett..:P

Hva er/var dagens middag?
Tenkte å spise kalkunpølser med noe ved siden av..poteter eller nudler kanskje?

Hva var det siste du kjøpte?
En pinsett...spennende ^^

Hva hører du på nå?
"Hot Air Ballon" - Owl City.

Hvilke klær i garderoben er dine favoritter?
Hm..jeg liker mange av klærne mine, men aller best den nyeste sorte joggebuksen min fordi den er så myk..hehe:D

Hva er din favoritt iskrem-smak?
"Vanilla Caramel Brownie" fra Haagen Dazs

Hva synes du om personen som tagget deg?
En veldig koslig scrappedame som startet et veldig fint rosa forum som har gitt meg MYE inspirasjon (ScrapbookExpress)

Hvilket språk ønsker du å lære?
Jeg er ikke så flink til å lære språk, så ingen.. Men om jeg automagisk bare skulle kunne et språk til så kanskje russisk eller japansk.. bare fordi det er kult.

Hvilken bok leser du akkurat nå?
Se forrige bloggpost ;)

Beskriv din personlige stil.
Casual, blandet med litt rocka/emo/punk kanskje.. ^^

Hva skal du gjøre etter du er ferdig å svare på utfordringen?
Rydde..æsj. Også må jeg handle og spise middag før jeg tar med vofsen min og drar på vors:)

Hvor mange ganger trykker du på Slumre-knappen før du står opp?
Altfor mange ganger... >< Hvis jeg MÅ opp så legger jeg inn tid til 1 slumring også pleier jeg å slumre 2 ganger likevel.

Hva er det du bare MÅ se på TV?
Ser ikke noe særlig på tv men laster ned masse serier.. følger med på Gossip Girl, Big Bang Theory, Entourage, How I Met Your Mother, Pillars of the Earth og flere andre serier + at jeg ser på gamle episoder av feks Criminal Minds.

Har du noen fobier?
Insekter og ting som lever i vann er de tingene jeg er mest redd for. Er redd for en masse annet også men ikke på fobi-nivå ;)

Nevn tre ting som betyr mye for deg.
Musikk, Internett, Yoshi


Jeg sender den ikke videre, men du må gjerne svare på spørsmålene på din egen blogg om du vil \o/ Se Marits blogg for "hele" listen med spørsmål ;)

No comments:

Post a Comment

Jeg blir superglad for kommentarer, takk takk!:)