Wednesday, May 11, 2011

Hat

* Smattelyder, slafselyder, tyggelyder osv... *grøss*
* Insekter. spesielt edderkopper
* Løk
* Folk som går supersakte og sperrer hele fortauet
* Orddeling/særskriving
* Andre teite gramatikkfeil.. som helt feil bruk av hvem/hvilken, og/å osv.
* Brukere som er over gjennomsnittlig dumme, og som gjerne kompenserer ved å være under gjennomsnittlig høflige/hyggelige (jeg jobber med it-support :P)
* Bilister som insisterer på å kjøre forbi meg selv om jeg fint holder fartsgrensen på scooteren min og det kommer trafikk imot. Skummelt!
* Religion
* Applefanboiz
* Unødvendige talefeil.. det heter for eksempel ikke konkurranCHe, eller SJino!
* "110%!". Det går ikke an! 100% er maks! Arrghh
* Medienes overdrevne dekning av sport, spesielt fotball (dette gjelder nå også sosiale medier..urk)
* Kjedemeldinger i fb-statuser
* Når folk har solbrillene alt for langt oppe på nesene/i ansiktet..det ser rart ut ("TAKK" Lisa for at du gjorde meg oppmerksom på dette så jeg også kunne irritere meg over det...)
* Sylteagurk på burger, samt ananas og paprika på pizza
* Rosiner, nøtter og suketter puttet inn i bakverk, hva er vitsen liksom?:(
* Nettsider som bruker frames eller varianter av dette. Slik at jeg ikke kan scrolle bort banneret feks..
* Blyanter som ikke er helt spisse
* Tørr hud
* At personer i filmer og tvserier aldri drikker opp drikken sin eller spiser opp maten sin..
* Å bli ganket i WoW
* Reklamene på tv3play... "Jeg blir bare SÅÅÅÅÅ brun!!"
* Fremmede/bekjente som står altfor nærme meg. Hørt om "personal space"?

No comments:

Post a Comment

Jeg blir superglad for kommentarer, takk takk!:)