Tuesday, June 14, 2011

Pinsehelgen

Fredag var jeg på kino med Tone (@phoxy) og Kine (@5_dollar_shake). Vi så den nye X-men-filmen. Veldig underholdende film og bra selskap!:)

kino

Lørdag hadde farmor bursdag så da ble jeg med familien til Hønefoss for å spise kake og feire. Yoshi var også med og fikk masse oppmerksomhet fra små slektninger:)

selskap
yoshi

Søndag dro jeg og fine og Yoshi ut i skogen ved Sognsvann for å orientere. Det ble en lang tur både på sti og inni bushen... Slitsomt og hyggelig :D

shot_1307891098743 shot_1307892696661

Mandag tok vi en tur i mørkerommet på Chateau Neuf og laget en del papirkopier. Skal hente dem senere og scanne og dele.

morkerom


Fin langhelg \o/

1 comment:

  1. Herre min hatt for en nydelig hund du har. Det blir nok hund på meg også til slutt - litt uvisst når, bare!

    Jeg likte også X-men veldig godt (halloo, James Mcavoy) - action og eye candy, hurra!

    ReplyDelete

Jeg blir superglad for kommentarer, takk takk!:)