Thursday, September 8, 2011

Seiling i Kroatia

Lørdag kom jeg hjem fra en ukes seilferie i Kroatia. Vi var 4 båter med 7-9 personer på hver båt som seilte sammen. Startet opp i en havn utenfor Split og reiste nordover og så sørover...eller noe.. Må innrømme at jeg ikke fikk helt med meg hvor, alle byene hadde så rare navn hehe. Men vi var iallfall innom Primostén ;) Kroatia var veldig pent, med masse gamle stenhus og orange tak, og nyydelig blågrønt hav. Det var billig der også, somregel under 20kr for øl og maks 100kr for middag.. fint for en tom lommebok:D Vi gjorde ikke så mye forskjellig i år som da jeg var i Hellas ifjor, vi seilte bare fra by til by, badet, slappet av i solen, spiste og drakk øl:)

Bildespam:
Croatia
Croatia
Croatia
Croatia
Croatia
Croatia
Croatia
Croatia
Croatia
Croatia
Croatia
Croatia
Croatia
Croatia
Croatia
Croatia
Croatia
Croatia
Croatia

2 comments:

  1. Så mange nydelig bilder Nora og gøy for den som får magan opp i halsen ved synet av vann.. Jeg har faktisk vært sjøsyk på Mjøsa i den gamle snekka vår! Men like fullt, vakre bilder og du er en god fotograf! Ha en fin dag!

    ReplyDelete
  2. Hei Nora

    Hvilket bra innlegg om seiling! Og det ser ut som en deilig 2 ukers seilferie i Kroatia. Jeg kan se at dere har seilet med Navigare Yachting. Det er et kjempebra valg! Vi hos Seatravel er skandinavisk agent for Navigare Yachting og kan garantere at de har de beste seilbåter. Dine bilder av både båten og alle opplevelsene er virkelig fine!

    Vennlig hilsen
    Mads
    Sea-travel.no

    ReplyDelete

Jeg blir superglad for kommentarer, takk takk!:)