Sunday, January 8, 2012

365+1 // Photo-A-Day // Picture of the day

Eller hva man nå har lyst til å kalle det...:) I august 2010 startet jeg et 365 prosjekt - et bilde om dagen i 365 dager. I starten postet jeg bildene her på bloggen. Jeg fullførte nesten - med unntak av en 2 ukers pause pga sykdom i februar holdt jeg på til midten av juli omtrent. Det jeg ikke gjorde var å fullføre redigering, opplasning osv :P Men men, jeg tok bilder daglig i nesten et år så jeg er ganske fornøyd.

Hvis du vil kan du se de 131 jeg har lastet opp i dette albumet på Flickr:
http://www.flickr.com/photos/elenia/sets/72157624576677761/

I år prøver jeg igjen, og denne gangen fra 1. januar til 31. desember - en tilnærming jeg liker mye bedre fordi den føles mer.. komplett og planlagt. Jeg skal også være litt mer strukturert, for eksempel har jeg tenkt at alle bildene skal være kvadratiske. Jeg har også tenkt til å lage et album med alle bildene og har laget en template i PS for å gjøre det enkelt slik at jeg får en dobbeltside per måned med alle bildene. Tilslutt har jeg meldt meg på et kurs Studio Calico har med privat galleri og forum + at jeg har meldt meg på CaptureYour365 sine daily prompts som jeg får på epost (Det er gratis!). Jeg håper at dette vil holde meg motivert og inspirert gjennom hele året!:)

Planen er digitale bilder, om det er med speilrefleksen eller telefonen er ikke så viktig.

Jeg kommer ikke til å blogge bildene mine jevnlig men jeg skal prøve å laste opp til Flickr innimellom. Her er albumet på Flickr:
http://www.flickr.com/photos/elenia/sets/72157628680780545/

Og her er den første ukens bilder:

POTD week 1
1. jan01, 2. jan02, 3. jan03, 4. jan04, 5. jan05, 6. jan06, 7. jan07, 8. jan08


:)

Gjør du et liknende prosjekt i år?

No comments:

Post a Comment

Jeg blir superglad for kommentarer, takk takk!:)