Tuesday, December 11, 2012

30 før 30

Dere som kjenner meg vet at jeg fylte 27 år i august.. må innrømme at jeg føler meg eldgammel akkurat nå, haha! Ikke at 27 er så gammelt egentlig, men føler at det er så mye jeg ønsker å få til, og at tiden flyr fra meg..sukk. Om under tre år fyller jeg 30, og derfor laget jeg en liste etter bursdagen min, inspirert av bl.a. Elsie Flannigan, "30 før 30".

Det er en slags typisk bucket list, men jeg har ikke med fallskjermhopping eller delfinsvømming... Det er 30 ting jeg vil fullføre før jeg fyller 30, noen små ting, noen store ting, noen konkrete ting, noen mer abstrakte ting, noen som blir vanskelige å gjennomføre, noen som er ganske lette håper jeg.. :) Jeg vil ikke dele listen min, det føles litt for personlig, sorry, men etterhvert som jeg krysser av på ting så skal jeg lage bloggposter om det. I høst har jeg krysset av et helt punkt...så det kommer en post om det snart!

Sålenge kan dere få se på noen bilder av S, hun er blitt så stor, og når hun ikke er verdens mest rampete pus så er hun verdens søteste :)

Serenity

Serenity

Serenity

Serenity

Serenity

Håper dere har en fin adventstid! :)

3 comments:

  1. Høres veldig spennende ut med ei liste over ting du skal gjøre før du fyller 30 :-) Jeg fylte 40 i april, og jeg syns det var kjempeskummlet....men det har gått veldig bra da :-D Faktisk er det bare 4 mnd til jeg fyller 41 :-P Kanskje jeg skal lage meg ei sånn liste jeg også ;-)

    Godt nyttår til deg - klem Siv

    ReplyDelete

Jeg blir superglad for kommentarer, takk takk!:)