Tuesday, February 3, 2009

Fine nye ting :)

Først:

Ellemelle
Bendichte
Vutarie

Dere får en bitteliten overraskelse i posten fra meg iløpet av måneden:D (Ellemelle og Bendichte, dere må sende meg adressene deres, send meg en pm på ScrapbookExpress) Og så må dere poste en pay-it-forward-post på deres egen blog, og gi en liten gave videre :)
----------



Det er andre som også er gavmilde idag. Scrappehuset har en blogcandy der vinnerene får fine premier fra Papirloftet, blomster og brads som de har produsert selv.

Stikk innom Scrappehuset for å se bilder av de fine produktene og for å delta på blogcandy + andre utfordringer de har. Det er også mange fine artikler å lese der!:)
----------

Jeg shoppet faktisk litt fra Papirloftet her om dagen, bl.a. disse fine tingene som jeg gleder meg til å scrappe med:




Jeg er litt glad i grønt for tiden ;)

Igår var jeg ute på shopping med mamma, og fikk nye fine støvletter, skal poste et bilde av dem senere:D

Har du kjøpt deg noe fint i det siste?

No comments:

Post a Comment

Jeg blir superglad for kommentarer, takk takk!:)