Wednesday, February 1, 2012

Pus i skapet

Siden jeg er en sånn veldig flink husmor så tok jeg ista ut av oppvaskmaskinen (hurra for oppvaskmaskin,tidenes oppfinnelse<3). Midt i oppgaven forlot jeg kjøkkenet i noen sekunder for å skifte sang på Spotify. Når jeg kommer tilbake, hva møter meg i skapet? Joda, ett stykk skyldig liten pusekatt..

pusiskapet
Ser du den rosa esken? Det er kattegodteri, og det tror jeg hun vet. Lille snik.

Etter å ha plukket pus ut av skapet fant jeg ut at dagens bilde jo kunne være mitt fine tekoppskap, siden jeg er glad i tekoppene mine og de har fine farger. Se så fine:

feb1
Men hva skjer?? Joda, lille frøken nysgjerrig er der igjen.

pusiskapet2
Etter en liten skjennepreken om at skapene på kjøkkenet ikke var for små pusejenter så ble hun furt og la seg på kjøleskapet. Dette bildet er tatt etter at jeg fikset kjøleskapsmagnetene, de brukes nemlig som klatrepunkter på veien opp... Flaks for henne at hun er så søt sier bare jeg:)

pusiskapet3

1 comment:

  1. Søt klatrepus!
    Og så søte puser får vel ikke mye kjeft :P

    ReplyDelete

Jeg blir superglad for kommentarer, takk takk!:)