Monday, February 13, 2012

Pusescrap og litt ekstra

Mitt nye yndlingstema å scrappe om...den fine pusekatten min:) Har jo tusen bilder av henne hehe. De får bo i 8x8"-albumet mitt sammen med sidene til Yoshivofsen. Laget disse to på scrappetreff utenfor Hamar forrige helg. Det var så hyggelig! Både Tea og Merete var der også, og jeg sov på sofaen hjemme hos Tea sammen med den myke fine katten hennes Bjørnson, som jeg delte en LO av et par poster lenger nede. Tea har en supersøt datter og jeg fikk bekreftet at små barn står opp veldig tidlig..haha!

5tingomS
Hello?

I tillegg til disse to + Bjørnson-LO laget jeg to 12x12 som ikke er helt ferdige og denne dobbelt-siden med alle bildene fra januar. Planen er å lage en slik dobbelside for hver måned i 2012. Jeg har en template i PS Elements så det er enkelt å lage mosaikken:) Har lagt ut templaten her om noen har lyst til å låne. 

januar

Og når jeg først er igang med scrappedeling, denne siden laget jeg før scrappetreffhelgen etter noen utfordringer på Studio Calico-forumet. Her har jeg både tapet, mistet, brukt mask, punchet og sydd...

kroatia

1 comment:

  1. Så mange fine sider du har laga :)
    Pusekatten din er så søt altså.

    ReplyDelete

Jeg blir superglad for kommentarer, takk takk!:)