Wednesday, September 5, 2012

Cat owner problems

Noen av "problemene" jeg synes stemte best overens med pus, stjålet fra http://catownerproblems.tumblr.com :)



Pus pleier dog å stirre på gulvet, eller løpe rundt som en tulling, eller hoppe på veggen.


"Hug"... med alle klør og tenner.


Typisk pus



Må omtrent holde henne fast når jeg skal printe ting, ellers prøver hun å fange arket som kommer ut...



:'(




Mjaaaaau mjaaaaaaau mjaaaaaaaaau!



lol:)



Pus liker kontorstolen min. Spesielt om jeg akkurat satt der.






Haha, jeg var redd dette bare var meg!


3 comments:

  1. so cute and utterly true of my 5 year old cat bun bun

    ReplyDelete
  2. I have 2 6 month old kittens. I adore them. I am a senior lady and they drive me nuts when they keep jumping up in kitchen sink and on counters. Yhey know as down they jump after we get up on our feet. But I cuddle and play ball anyways. Your pictures are adorable. I cant show photos yet but I hope soon. Do yours jump on counters,at there age?? I have no picture

    ReplyDelete

Jeg blir superglad for kommentarer, takk takk!:)