Saturday, September 12, 2009

12. september

Det er vel ikke noe problem å våkne fyllesyk når denne lodotten kommer hoppende opp i sengen og vil kose? Iallfall ikke sålenge man har en kjærste som tar ham med ut på morgentur så jeg kunne sove lenge.. <3




Dagens "outfit" :P

Sort strømpebukse fra H&M, sort skjørt kjøpt i Spania, sorte/røde knestrømper kjøpt i Amsterdam, sort tskjorte fra H&M, naglebelte fra Bodymap, stjernenaglearmbånd fra Interpunk. Jeg hadde også på meg sort ziphood fra H&M, sort Hatebreed-jakke fra Interpunk og sorte sko fra Ecco...

Kan du gjette hva yndlingsfargen min er eller? ;)

1 comment:

  1. Har du fått med deg at Machine Head skal spille på Rockefeller i januar OG at de har med seg Hatebreed? <3

    ReplyDelete

Jeg blir superglad for kommentarer, takk takk!:)