Sunday, September 13, 2009

13. september

Idag bakte jeg muffins :D

Jeg tenker alle fikk lyst på muffins nå, så her er oppskrift og fremgangsmåte:

- Kjøp 1-2 poser med Toro sjokolademuffins-mix. Ikke bli forvirret av orddelingsfeilen på posen, det står "Sjokolade Muffins"..sukk.
- Kjøp 100-200g mørk kokesjokolade.
- Sett ovnen på 175 grader.
- Be kjærsten din blande sammen røren etter anvisningen på posen.
- Mens han blander begynner du å kutte opp kokesjokoladen i bittesmå biter.
- Gå lei av kuttingen litt over halvveis og be kjærsten din ta over.
- Sett muffinsformer utover et brett.
- Kjærsten din har nå blandet ferdig røren og blandet oppi kokesjokoladen.
- Putt røren i muffinsformene med en skje. Prøv å søle mindre enn jeg gjorde.
- Ikke sett så mange muffinsform på samme brett med mindre du vil ha firkantede muffins slik som jeg laget.
- La den flinke kjærsten din slikke bollen.
- Stek etter anvisningene på posen.
- La muffinsene kjøle en liten stund.
- Spis opp alle sammen, eller del dem med noen søte mennesker :)

<3

No comments:

Post a Comment

Jeg blir superglad for kommentarer, takk takk!:)