Wednesday, September 23, 2009

23. september

Med fare for å virke alvorlig avhengig av tvserier (som jeg jo er..) må jeg bare si at sesongstarten av How I Met Your Mother igår var fantastisk! Jeg gleder meg til neste episode allerede, ler meg ihjel av den serien! True story! :D





Noen Barney-quotes:

"When I get sad, I just stop beeing sad and be awsome instead. True Story."

“There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”

“Think of me like Yoda, but instead of being little and green I wear suits and I'm awesome. I'm your bro—I'm Broda!”

“The only reason to wait a month for sex is if she's 17 years, 11 months old.”

"It will be legend - wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is.. dairy!"

"Come on, I came back for you, Ted. I penguin-suited up to show you the error of your ways. And to score Hula Girl's number. Check and check."

"Suit up!"

2 comments:

  1. For ein fin blogg, og nyyyydelig hund :-) Han såg skikkelig god ut, fekk lyst å klemma an :-)

    ReplyDelete
  2. Enig med deg. Dette er tidenes desidert morsomste TV-serie!

    ReplyDelete

Jeg blir superglad for kommentarer, takk takk!:)