Monday, September 7, 2009

7. september

Jeg tror jeg har blitt smittet av resten av verden og fått et aldri så lite tilfelle av vampyrbesettelse..

Det startet med han her



What if I'm not the hero.. what if I'm the bad guy?

Jeg så filmen og syntes den var ok. Så leste jeg boken og elsket den. Så så jeg filmen igjen og fant ut at jeg egentlig likte den godt. Så leste jeg resten av bøkene og likte spesielt godt den fjerde.. :) Nå gleder jeg meg til film 2! (For de som ikke henger med, jeg snakker såklart om Twilight, og verdens kjekkeste vampyr - Edward Cullen)

Jeg ville gjerne lese flere bøker om vampyrer, så vei til meg i posten er nå denne, den første i en serie.



Og for å få ennå litt mer vampyrer, i helgen startet jeg å se på tv-serien True Blood ;)



..and before the night is through,
I wanna do bad things with you..


Når jeg først er igang så kan jeg jo anbefale en kul vampyrfilm som er mer action enn romanse. Den bør sees ;)

3 comments:

  1. du har smittet meg også. sukk

    ReplyDelete
  2. Sukk... jeg måtte sukke litt til Edward her... ;)
    Ha en kjempefin helg!

    *klem*

    ReplyDelete
  3. Edward er hot stuff. Tror egentlig jeg likte den tredje boka best. Syns den fjerde var litt over the top, pluss at jeg fikk fnatt av at det plutselig var teit Jacob-point of view i 200 sider midt inni der. Nuvel. Elsker Twilight og anbefaler bøkene til elevene i øst og vest :)

    ReplyDelete

Jeg blir superglad for kommentarer, takk takk!:)