Tuesday, September 29, 2009

29. september

Jeg skulle egentlig poste denne posten igår.. planen var å gjøre det når jeg kom hjem fra kino. Men, da jeg kom hjem var klokken allerede over midnatt, og Magnus satt på pcn min og spilte Aion.. og en liten lodott var glad for å se meg og ville gjerne ut på tur så da ble det sånn istedet.. ^^ Jeg så "Jenta som lekte med ilden" på kino. Som alltid med filmatiseringer var boken bedre, men filmen var ikke så værst.

Så, til det jeg egentlig skulle skrive om - coversanger:D Jeg elsker type cross-sjanger coversanger som feks punkband som covrer popsanger. Her er noen fine som er verdt å høre på. Tips meg gjerne om flere!

Evergreen Terrace - Maniac


Me First And The Gimme Gimmes - Somewhere Over The Rainbow


The Baseballs - Umbrella


99 Red Balloons - GoldFinger


Of Mice & Men - Poker Face

5 comments:

  1. åh! kuuult :O) nå oppdaga jeg et nytt band. Digger the baseballs♥takk for at du deler :O))))

    ReplyDelete
  2. Så masse herlig....flere bedre en orginalene hi hi
    Takk for at du deler =)

    ReplyDelete
  3. Me first and the gimme gimmes er helt fenomenale :)

    ReplyDelete
  4. Takk for gode tips. Jeg tillater meg å å anbefale denne Spotify-listen: Cool cover versions: http://open.spotify.com/user/gaiman77/playlist/2vrnb5B8YR3owm2S6uxUXp

    ReplyDelete
  5. sv: De er fra Bianco :)
    Vinteren kom litt brått på i år, så jeg kjøpte alt sammen i mer eller mindre samme slengen!

    Det er nok samme modellen, bare med forskjellige dyr :D Jeg har de med pusekattene på! Men jeg har aldri gått de skikkelig inn, for jeg får så sykt gnagsår av dem..

    ReplyDelete

Jeg blir superglad for kommentarer, takk takk!:)